wtorek, 16 września 2014

Powrót do rzeczywistości :)

Hej!
Wróciłam i wracam na bloga, choć nie ukrywam, że z chęcią spędziłabym więcej czasu w Złotych Piaskach. Było fantastycznie! Wróciliśmy już w niedzielę, ale ten dzień przespaliśmy po podróży, w poniedziałek biegaliśmy cały dzień, żeby pozałatwiać kilka najważniejszych, zaległych spraw, wczoraj nadrabiałam pilne rzeczy w pracy i dopiero dziś tak naprawdę mam chwilkę wolną.


Kartki wysłane - do znajomych, do zwyciężczyni konkursu, do kilku penpali i dwie losowe niespodzianki do osób czytających i komentujących bloga ;-) Mam nadzieję, że dojdą, bo nie wrzucałam ich do skrzynki osobiście, a zostawiłam rezydentowi, który zadeklarował ich wysyłkę.


Pora zobaczyć co nowego na Waszych blogach, a już od jutra (a być może jeszcze dziś) wracam z pocztowymi nowościami. Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. No wróciła w końcu. :D Ja jeszcze nigdy nie byłam na wakacjach za granicą. ;)
    To ja czekam na te nowości pocztówkowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,że urlop się udał! ;) Czekam na szczegóły wycieczki :p i oczywiście na zdobycze pocztówkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że już jesteś i urlop się udał! Czekamy na nowości pocztówkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś i trochę zazdroszczę wyjazdu do Bułgarii. Pozdrawiam i czekam na nowości pocztówkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już w domku ;) To zdjęcie z meduzą genialne, ale że się nie bałaś jej dotknąć! Pewnie mieliście świetną pogodę, chociaż my tu w Polsce też narzekać nie możemy, bo wrzesień jest bardzo słoneczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda faktycznie się udała, a meduzy tam nie parzyły ;)

      Usuń
  6. Oo, to czekam z niecierpliwoscia na pocztowke <3 dobrze ze pobyt sie udal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj po urlopie! :) Nie dziwię się, że chciałabyś dłużej pobyć w Bułgarii. Gdybym miała wybór plaża i morze lub dom i praca to wybrałabym to pierwsze :p

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że jesteś zadowolona z wyjazdu :) drugie zdjęcie świetne <3

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najwazniejsze ze jestes zadowolona z wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że wyjazd się podobał :) To meduza na twojej dłoni? Yay! Meduzy są świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!