czwartek, 25 września 2014

Polska. Tomaszów Mazowiecki

Cześć!
Pokażę Wam dziś jeszcze jedną pocztówkę, tym razem z Tomaszowa Mazowieckiego. Wysłała mi ją Ewa (jej blog <klik>). Bardzo lubię dostawać pocztówki od osób z blogosfery - od tych, których blogi czytam i od tych, którzy zaglądają na mojego bloga. Radość z takiej kartki zawsze jest ogromna! W tym miejscu dziękuję wszystkim moim czytelnikom, którzy wzbogacili kolekcję moich pocztówek wysyłając kartką od siebie <3


Na dziś to tyle. Do jutra!:-)

6 komentarzy:

  1. Znaczek taki oryginalny! Ja ostatnio poszłam na pocztę i poprosiłam o jakieś ładne znaczki - nie chciałam tego niebieskiego, co zwykle. Nie było takich nominałów i aby dostać chociażby znaczek z wisienką musiałam zapłacić więcej. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę wysłać Tobie pocztówkę z największym krasnalem świata ;) z mojego miasta ;)

    Znaczek bardzo fajny ;) aż przypomniała mi się książka 'jedenaście minut'
    Ja od jakiegoś czasu mam fajną panią na poczcie i zawsze ma dla mnie nowe znaczki ;) więc już nie kupuje tych niebieskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pocztówka.
    Warto wpaść na dzień do Tomaszowa;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!