czwartek, 25 września 2014

Polska. Świnoujście

Cześć!
Kartkę przedstawiającą Świnoujście z lotu ptaka otrzymałam w ramach tagu "widok na miasto". Zastanawiam się czy nie wybrać się tam w jeden z październikowych weekendów. Pomysł ten wpadł nam do głowy po tym, jak moja siostra znalazła połączenia z ulgą studencką na trasie Kraków - Świnoujście za 36 złotych! Jak tu się oprzeć wypadowi nad morze, choćby na jeden-dwa dni za taką cenę?



Kilka dni temu tutaj <klik> pisałam o możliwości zamówienia sobie darmowej, obrazkowej mapy "Polska - 25 lat wolności". Wiem, że kilka osób skorzystało i zamówiło mapę. A czy jest wśród czytelników ktoś, kto tak jak ja uwielbia gotować? Jeśli tak to tutaj <klik> wystarczy podać swoje dane, a całkowicie za darmo zostaną do Was wysłane dwa opakowania bulionetek Knorr. Skorzystacie? :-)

Zapraszam też  do udziału w konkursie na fb <klik> do wygrania folklorystyczna pocztówka.
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. dziękuję za tyle cudownych informacji dotyczących konkursów itp :) bulionetki się przydadzą, mama wyjeżdża na zabiegi lecznicze i całe gotowanie przejdzie na mnie :) pocztówka przepiękna, marzy mi się wyjazd gdziekolwiek na kilka dni, ale póki co nie ma na to szans :) mapę zamówiłam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że wiele osób korzysta z takich okazji, dlatego postaram się na bieżąco zamieszczać na blogu linki do takich akcji :-) na mapę też nadal czekam, być może zostaną wszystkie wysłane dopiero po zakończeniu zbierania zgłoszeń, czyli w październiku :)

      Usuń
  2. Za taką cenę to sama bym pojechała do Świnoujścia, bo nigdy tam nie byłam. Gotować za bardzo nie lubię, ale bulionetki mogą się przydać, dlatego też zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie byłam :)www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena biletu bardzo kusząca :). Ja niestety nie mam już zniżki studenckiej i za bilet pkp na odległość ok 500 km płace około 70 zł, pks wychodzi jeszcze gorzej..
    A z formularza na bulionetki też skorzystałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, właśnie takie pocztówki z widokiem na całe miasto albo z widokiem z lotu ptaka uwielbiam :) Ja gotować nienawidzę, ale może dla mamy zorientuję się, co to za akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka fajna, podoba mi się! Formularz też wysłałam więc tylko czekam na bulionetki, bo gotować lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię pocztówki z widokiem na miasto i z lotu ptaka ;-)

    Również zamówiłam bulionetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świnoujście kojarzy mi się z przystanią promową ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!