środa, 3 września 2014

Niemcy - Pippi Langstrumpf

Hej!
Chwilę mnie nie było, ale musiałam zająć się ważniejszymi sprawami i kompletnie nie miałam głowy do pocztówek. Cieszę się, że udało mi się wyjść z tak beznadziejnej sytuacji i że po raz kolejny przekonałam się jak bardzo mogę liczyć na mojego Luka - to najważniejsze :)

Ostatnio udało mi się umówić na kilka swapów na facebooku i kilka dni temu dotarła do mnie już czwarta pocztówka z Pippi (pierwszą możecie zobaczyć tutaj <klik>, dwie pozostałe pokażę w późniejszych postach).


Jeszcze dziś możecie się zapisywać do konkursu <klik> a już jutro wylosuję osobę, do której wyślę kartkę z wakacji w Bułgarii. Tymczasem, zabieram się za nadrobienie zaległości, żeby ze wszystkim zdążyć do piątku. Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Fajna pocztówka:) Pamiętam te ujęcie z filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś oglądałam film :) Pocztówka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądało się Pippi i jej śmiesznego konia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak było się dzieckiem to na zabawy szkolne przebierałam się za pippi ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, jak ludzie piszą na pocztówkach tak... w drugą stronę xd ale oglądając kartki na blogu, muszę przechylać głowę, to pewnie śmiesznie wygląda xd
    Dobrze, że wracasz do nas w lepszej kondycji ;) A Pippi jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. To świetnie, że już u Ciebie lepiej :) Kartka z Pippi bardzo radosna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!