środa, 17 września 2014

Malta + historyczna mapa Polski dla każdego

Hej!
Dziś kolejny nowy kraj na blogu. Pocztówkę przedstawiającą mapę Malty i Gozo wysłała mi Dziewczyna, z którą umówiłam się na swap w grupie postcrossingowej na facebooku. Jestem bardzo zadowolona z tej wymiany.

Pozostając w temacie map - teraz każdy z Was może zamówić całkowicie bezpłatnie obrazkową, historyczną mapę Polski. Wystarczy wypełnić formularz <klik> podając swoje dane do wysyłki a mapa "Polska - 25 lat wolności" zostanie do Was wysłana pocztą. Ciekawa rzecz, ja już swoją zamówiłam, a Wy?


Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Chętnie bym tam poleciała <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna pocztówka :)
    Zaraz mapę zamówię ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka:) Zamówiłam mapkę kilka dni temu i całkiem o niej zapomniałam. Ciekawa jestem kiedy do mnie dotrze :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię właśnie takie mapy na kartach pocztowych;)
    Mam już trochę takich pocztówek w swojej kolekcji, ale Malty jeszcze nie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta pocztówka!
    Dzięki za informację o mapie, właśnie sobie zamówiłam. Ciekawa jestem skąd Ty wiesz o takich rzeczach, gdyby nie Ty to bym nie wiedziała ani o mapie ani o pocztówkach za newsletter :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwi się, że jesteś zadowolona z wymiany, pocztówka jest piękna. A co do mapki to ja również ją sobie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a można zamówić kilka tych mapek??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako osoba fizyczna nie, ale chyba jako firma to się da. Polecam poczytać regulamin :p

      Usuń
    2. W Formularzu, o którym mowa w pkt 10, należy również podać liczbę Map, które Zamawiający zamawia, z zastrzeżeniem, że:

      w przypadku osoby fizycznej maksymalna liczba to 1 sztuka,
      w przypadku instytucji maksymalna liczba to 5 sztuk.

      Usuń
  8. Fajna mapka, a co Polskiej mapki to biegnę zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię mapki a ta jest urocza :) a mapkę już sobie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna pocztówka :) Mapę też sobie zamówiłam, ale zastanawiam się jak długo trzeba czekać na jej dostarczenie? Czy Wy otrzymałyście już swoje?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!