środa, 24 września 2014

Kartka z autografem: Piotr Żyła

Cześć!
W poprzednich postach było wakacyjnie, dziś dla kontrastu wspomnienie zimy. Kartkę z autografem Piotra Żyły dostałam w zeszłym tygodniu. Bardzo mnie ucieszyła, bo uwielbiam Piotrka za jego osobowość: świetne poczucie humoru i lekkie (czasami wręcz beztroskie) podejście do życia.

Mini pocztówki do Was wysłane - trochę się obawiam czy dojdą i nie zaginą gdzieś po drodze, ale mam nadzieję, że niebawem znajdziecie je w skrzynkach. Teraz czas wstrzymać na chwilę swapy i wysłać trochę OFFów, bo mam już 10 wolnych slotów. Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam jego powiedzonka i ten jego oryginalny śmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Też go uwielbiam ;) ma ciekawe podejście do życia :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!