środa, 24 września 2014

Indie - świątynia KanyaKumari

Hej!
W związku z tym, że mam troszkę więcej luzu w firmie, a do pokazania setki pocztówek, nowe posty czasami będę dodawała częściej niż raz dziennie. Zabrałam się również za skanowanie całej kolekcji i niebawem zamieszczę na blogu odnośniki do albumów z kartkami posegregowanymi wg państw, choć jeszcze chwilę to może potrwać :) Poniżej kartka przedstawiająca indyjską świątynię KanyaKumari. Piękny widok, prawda? Jest to jeden z offów, które dostałam w ostatnich dniach.


Zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie na FanPagu bloga <klik>. Do wygrania folklorystyczna, polska pocztówka! Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Prześliczna pocztówka :) ja ostatnio robiłam zdjęcia wszystkim pocztówkom, które nawinęły mi się pod rękę :D teoretycznie to wszystkie ale mam wrażenie, ze jeszcze kilka do zeskanowania zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jaka piękna ta kartka! Robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraj egzotyczny a pocztówka super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka, moja pierwsza z Indii przedstawiała jakiegoś jelonka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kartka :) Ja jeszcze nie mam Indii w kolekcji :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Heheh szczerze z daleka wygląda jak łóż podwodna :D Ale i tak jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie pierwsze skojarzenie :D

      Usuń
    2. U mnie tak samo, że jak jakaś łódź na pierwszy rzut oka xD

      Usuń
  7. Świetna pocztówka! ;) Muszę pomyśleć o prywatnej wymianie z tym krajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiola, więcej niż jeden post dziennie? Nie nadążę! xd Będę miała trochę nadrabiania ;)
    Ja swoją jedyną kartkę z Indii dostałam z... Ukrainy od dziewczyny, która jest tłumaczką i mnóstwo czasu spędza właśnie w Indiach i tam kupiła kartkę ze słoniem indyjskim :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!