wtorek, 23 września 2014

Chorwacja - Adriatyk (nowy kraj)

Witam ponownie :)
Pozostając w wakacyjnym klimacie, pokażę dziś jeszcze jedną pocztówkę znad morza, którą wysłał mi mój znajomy z wczasów w Chorwacji. Jest to moja pierwsza kartka z tego kraju w kolekcji, dlatego cieszyłam się z niej podwójnie.


Antyrama z pocztówkami w naszym biurze jest już przepełniona, w związku z czym, Szef chce wymieniać w niej pocztówki, kiedy przyjdą nowe. Te, które będą wyjmowane, aby zrobić miejsce dla nowych, obiecano mi - kolejna dobra dla mnie informacja w dzisiejszym dniu. Do jutra! :-)

10 komentarzy:

  1. Przepiękny widok! Aż czuć to ciepło z Chorwacji ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. pocztówka z Bulgarii doszla - dziekuje! :D / mi sie moze w nastepnym roku uda zdobyc pocztowke z Chorwacji, bo moja szkola tam wyjezdza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykąpać się w takim morzu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edi, wykapać się w takim morzu bezcenne wrażenie! Tylko te jeżowce ;P

      Usuń
  4. Pocztówka cudna! W zupełności oddaje piękno Chorwacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, w tym roku byłam na wakacje w Chorwacji! Cudowne miejsce, piękne widoki i to ciepłe morze... Tylko pomarzyć, gdy za oknem zimno i pada. :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartkę z Chorwacji już mam, od rodziców mojej przyjaciółki, taki tam piękny widok, że sama chciałabym odwiedzić ten kraj :)
    A dziś dostałam swoją pierwszą Gotochi Card (muszę się pochwalić :P). Tyyyyle radości! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!:)
      Ja też posiadam tylko jedną Gotochi Card, ale póki co nie poluję na nie jakoś szczególnie ;-)

      Usuń
  7. Piękna kartka, taka która od razu kojarzyć się może z Chorwacją - przejrzysta woda, złoty piasek, skały - świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!