niedziela, 21 września 2014

Chiny - list od penpalki

Cześć!
Pamiętacie małe shaped card, które pokazywałam tutaj <klik>? Jedną z nich zostawiłam dla siebie, resztę przeznaczyłam na wymiany z Wami i wiem, że wszystkie szczęśliwie dotarły na miejsce. W piątek dostałam list od penpalki z Chin a w nim między innymi jeszcze mniejsze pocztówki!


Żeby zobrazować jak małe są te cztery kartki na jedną z nich (tę z latarnią i domkiem) nakleiłam znaczek i nalepkę priorytet. Tak więc jest gotowa do wysyłki. Jeśli ktoś jest chętny na wymianę i chce przygarnąć do swojej kolekcji taką malutką pocztówkę proszę o wiadomość :)


Dziękuję za 111 polubień na facebooku <3 Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Proszę zatem o Twój adres, podeślij na maila: wiolkatee@gmail.com

      Usuń
  2. Łaał, są sliczne. Zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chińskie pocztówki często mają takie przywieszki, które można oderwać, nawiązujące tematycznie do głównego zdjęcia. Te małe pocztówki je przypominają. Bardzo ładna przesyłka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!