piątek, 22 sierpnia 2014

Zdjęcie z autografem: Ewa Minge

Hej!
W tym poście nie będzie pocztówki, a zdjęcie. Dostałam je wczoraj, przyszło do mnie po dziesięciu dniach od wysłania prośby o autograf do Ewy Minge - polskiej projektantki mody.


Wczoraj listonosz przyniósł mi też pakiet 10ciu ślicznych, czarno-białych, nadmorskich pocztówek. Dostałam je od DCN GALLERY <klik> w zamian za zapisanie się do newslettera. Są naprawdę bardzo ładne, przeznaczę je na prywatne swapy - postaram się zdobyć za nie kolejne nowe kraje do kolekcji <3 Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. uwielbiam tę kobietę!<3
    stylofthemostimportant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś nie napisała w poście, to chyba nawet nie wiedziałabym kim jest ta Pani... cóż, zupełnie nie ogarniam tematów modowych xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja natomiast wiem kim ona jest, ale jakoś szczególnie za nią nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, ja aż tak nie interesuję się projektantami mody, ale warto wiedzieć na przyszłość. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!