piątek, 1 sierpnia 2014

Woodstock i kilka zmian na blogu

Hejka!
Dzisiaj pokażę Wam pocztówkę chyba jak najbardziej "na czasie" - po pierwsze trwa Festival Woodstock, po drugie jest to kolejna pocztówka, którą otrzymałam w ramach aukcji WOPP na rzecz WOŚP i nie ukrywam, że to jedna z moich ulubionych kartek, który zostały wtedy do mnie wysłane.



W lewym pasku bocznym pojawiła się nowa grupa linków "Gdzie kupić pocztówki on-line". Pierwsze linki już zamieściłam, choć nie wszystkie, które znam, resztę dodam jak tylko odgrzebię je w notesie. Jeśli macie jakieś propozycje polskich sklepów w sieci, gdzie można zakupić kartki pocztowe - piszcie :) To nie jedyna nowość na blogu, niebawem pojawi się więcej rzeczy przydatnych wielbicielom postcrossingu i nie tylko. Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Świetna kartka i jaki pasujący znaczek! Też mam woodstockowe kartki, niestety nie wypisane, mam nadzieję, że w tym roku otrzymam wypisaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jutro właśnie wybieram się na Woodstock i mam w planach kupić tam pocztówki ;) mam nadzieje że uda mi się ;)
    a pocztówka bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby istniał taki sklep gdzie można kupić pocztówki z różnych miejsc w Polsce w jednym miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Ale mi miło :)
    Jest możliwość zdobycia kolejnej woodstockowej kartki, szczegóły u mnie na blogu. Zapraszam :)))
    http://kartinkifrutinki.blogspot.com/2014/08/uwaga-szybki-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie mam ani jednej pocztówki z Woodstocku ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Woodstock ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No wlasnie teraz czas woodstock'u :D Wiec kartka jak najbardziej "na czasie"
    Fajnie,ze szykuja sie zmiany na blogu :D

    Zapraszam do siebie :)
    http://pocztowkowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, wspieram WOŚP odkąd pamiętam, dwa lata temu po raz pierwszy byłam wolontariuszką :) Super kartka :)
    U mnie też zmiany niebawem na blogu, w wakacje wreszcie mam czas, aby wziąć się za to, co odwlekam od jakiegoś czasu.
    Dziękuję za shape card! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Być może i mi uda się zdobyć Woodstockową pocztówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!