wtorek, 26 sierpnia 2014

USA - wodospady Rainbow Falls i Mouse Creek Falls


Hejka!
Poniższa pocztówka to kolejny OFF, tym razem z USA. Przedstawia dwa wodospady: Rainbow Falls w Parku Narodowym Roaring Fork Motor Mountains oraz Mouse Creek Falls również znajdujący się na terenie Parku Narodowego Great Smoky Mountains.


Poszukuję intensywnie pocztówek z Pippi Langstrumpf - mam dopiero jedną, a uwielbiam ją i marzy mi się obszerna kolekcja kartek z Pippi w roli głównej. Jeśli ktokolwiek z Was miałby taką pocztówkę i chciałby się wymienić, proszę o kontakt :)

Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze! Są bardzo motywujące i sprawiają, że prowadzenie tego bloga staje się dla mnie jeszcze większą przyjemnością <3 Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Piękne wodospady :) Ja niestety nie mam kartek z Pippi Langstrumpf :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam świadomość, że ciężko jest je zdobyć, u nas to już w ogóle ;)

      Usuń
  2. W dzieciństwie zbierałam pocztówki i kusi mnie przez to postcrossing do dziś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam w Sudetach na pocztówce zobaczyłam też wodospad, ale niestety wędrując po górach nie znalazłam go :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze. Musze znów zaczać wysylas pocztowki z postcrossing.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny krajobraz na pocztówce.
    A co do pocztówek z Pippi Langstrumpf, to najszybciej dostaniesz je od kogoś ze Szwecji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pocztówki z wodospadami z USA. Zawsze są piękne :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!