wtorek, 12 sierpnia 2014

USA, Alcatraz

Hejka!
Dziś listonosz przyniósł mi pocztówkę z USA przedstawiającą wyspę Alcatraz, która słynie ze zlokalizowanego na niej jednego z najcięższych i najsłynniejszych więzień. Dziś, nie jest to już zakład karny, a obiekt muzealny, w którym turyści mogą zobaczyć m.in. celę, w której więziony był Al Capone. Co ciekawe, oficjalnie uznaje się, że przez kilkadziesiąt lat działalności więzienia, nikomu z Alcatrazu nie udało się uciec, choć spekulacji i niepotwierdzonych historii na ten temat krąży całe mnóstwo.

A Wy? Co dziś znaleźliście w swoich skrzynkach? Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Podobno gdy pierwszym więźniom udało się uciec, wtedy więzienie zamknięto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja już zaniedbałam swój postcrossing, choć bardzo za nim tęsknię, ale niestety są rzeczy ważne i ważniejsze :) ale mam nadzieję, że jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pocztówka. W tle słynny most Golden Gate.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ujęcie na pocztówce. Mam wrażenie, że sporo Amerykanów ma właśnie taki charakter pisma, bo jakiś znajomy mi się wydaje, hehe.
    Ja właśnie jestem przerażona tym, że moje pocztówki zmokną, będąc w skrzynce, gdy ja jestem na wakacjach. Mam nadzieję jednak, ze nie stanie im się nic bardzo strasznego i jednocześnie nie mogę się doczekać, co wyciągnę ze skrzynki, kiedy wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..co do charakterów pism zauważyłam również podobieństwo na kartkach z Holandii i z Japonii :-) Moją korespondencję listonosz zostawia mi zawsze w pracy, ale ostatnio wyciągnęłam ze skrzynki kompletnie przemoczony list, który leżał tam dłuższą chwilę, bo został wysłany InPostem a z przyzwyczajenia przez długi czas nikt ode mnie z domu do skrzynki nie zaglądał...

      Usuń
  5. Dzisiaj kilka fajny kartek, również z USA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak uda mi się zrealizować moje marzenie z wyjazdem do Stanów - to chciała bym zobaczyć Alcatraz ;)
    Pocztówka świetna!! ;-)
    Mi dziś listonosz przyniósł trzy pocztówki z Niemiec,Białorusi i nowy kraj Estonia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co znalazłam dziś w skrzynce ? Kartkę od Ciebie ! :) Bardzo dziękuję, takiej jeszcze nie miałam. Zbieram kartki z nazwami miejscowości z przodu, więc jest idealna :) Do Krynicy Zdrój wybieram się w poniedziałek ;) Również wymieniam się kartkami, więc gdybyś była zainteresowana napisz do mnie na maila : arymarczyk1@gmail.com
    Dziękuję jeszcze raz, miła niespodzianka :)
    Anna Rymarczyk
    www.wywiadyzwami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nie spodziewałam się, że wysyłam tę kartkę do kogoś z blogosfery ;-) Cieszę się, że kompletnie w ciemno udało mi się trafić w Twoje preferencje! Co do wymiany - oczywiście jestem zainteresowana, ale w troszkę późniejszym czasie, bo na razie znacząco nadwyrężyłam swój budżet i muszę odłożyć pieniądze na nowe znaczki :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!