czwartek, 14 sierpnia 2014

Ukraina, Lwów

Cześć!
Wczoraj przeglądając mój postcrosserski notatnik, w którym zapisuję wszystko co wysyłam i powinnam dostać/dostaję oprócz offów, zauważyłam, że dawno nie wysyłałam pocztówki TYC. Ostatnią około 3 miesiące temu za tę <klik> kartkę. Wiem, ile radości sprawia "Thank You Card", dlatego staram się raz na jakiś czas właśnie w takiej formie podziękować komuś za wysłaną do mnie pocztówkę. Dziś wysłałam wiadomość z prośbą o adres do Dziewczyny, od której dostałam tę kartkę:

Prawda, że zasługuje? Śliczna pocztówka, do tego przyjemnie wypisana, piękne znaczki i ten doklejony bilet. Życzyłabym sobie jak najwięcej takich kartek wysyłanych z sercem :) I Wam też takich życzę! Pozdrawiam :-)

14 komentarzy:

  1. jeju super sprawa :)) piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wysłałam TYC tylko raz... I dostałam też raz ^^ Miła rzecz ;)
    Jeśli chodzi o kartkę od Ciebie, nie mam szczególnych wymagań :) Zdaję się na Ciebie! :) Wyslij mi, proszę, swój adres na zuzcwik@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miła rzecz :-)))
      E-mail wysłany :)

      Usuń
  3. bardzo ładna kartka, taka pozytywna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, widać, że dziewczyna włożyła wiele serca w to, żeby wysłać Ci piękną kartkę ;). A postcrosserski notes to genialny pomysł, chyba powinnam założyć swój (głównie po to, żeby wiedzieć, co powinnam dostać, wysyłki przygotowuję od razu).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapisuję i wysyłki i to co powinnam dostać, żeby nic mi nie umknęło. Gdyby jakaś moja przesyłka nie dotarła, zawsze też mogę spojrzeć kiedy ją wysłałam :-)

      Usuń
  5. Kartka naprawdę śliczna i cudo znaczki ! Ja nie prowadzę takiego notesu ,ale wszystkie kartki jakie mam dostać lub jakie wysłałam przechowuje w folderach , czasami jak nie mam zdjęć, to zapiszę ,ale też w pliku jpg , tak mi łatwiej się połapać ;) Przyznam się bez bicia , ja jeszcze ani razu nie wysłałam TYC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka piękna i znaczki bardzo ładne! Ja miałam za tydzień jechać rowerem do Lwowa na wycieczkę, ale sytuacja tam niepewna i raczej nie pojadę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowerem do Lwowa? :-) O kurcze - super! sama bym z chęcią w taką wycieczkę ruszyła :)

      Usuń
  7. Piękna kartka! Aż znowu zachciało mi się pobawić w postcrossing, czy wymianę listami. Świetna sprawa. Coś czuję, że wybiorę się w poniedziałek na pocztę...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo znaczków! :) TYC to musi być przecudna niespodzianka. :)
    Lwów tu wspaniałe miasto, widać w nim polskie akcenty, wielu ludzi rozumie po polsku... Są budynki zaniedbane, ale są też pięknie zdobione kamienice. Ja z chęcią bym tam wróciła, mimo iż rzadko odwiedzam jedno miejsce dwa razy, chyba że nie uda mi się zobaczyć wszystkiego, co chciałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo jacieee,ile znaczków!! ;) faktycznie dziewczyna włożyła dużo serca i jak najbardziej należy się jej ;)
    Ja tylko raz wysłałam TYC- w ramach podziękowania że dostałam magnes na lodówkę ;) ale chyba zacznę robić to częściej ;)
    Pocztówką piękna! ;) aż Ci jej zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyna postarała się, TYC jej się należy. No i jest ze Lwowa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!