środa, 13 sierpnia 2014

San Marino - trzy wieże fortyfikacji

Hejka!
Ostatnio dostaję mniej OFFów, za to znajduję w skrzynce inne kartki - głównie ze swapów i tagów. Poniższą pocztówkę wysłał mi jeden z postcrosserów, który w San Marino był na wycieczce. Przed wyjazdem dodał post na FB, w którym wyraził chęć wysłania kilku osobom kartek ze swojej podróży, napisałam do niego i dziś listonosz przyniósł mi cudną pocztówkę z kolejnego, nowego w mojej kolekcji kraju. Przedstawia wzgórze, na którym wzniesione zostały trzy twierdze (od lewej: La Rocca a Guaita, La Cesta o Fratta i Montale).

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze, są naprawdę motywujące! :-)

10 komentarzy:

  1. Świetna kartka! U mnie już dawno nie było nowego kraju, aż miesiąc! Chyba czas umówić się na kilka swapów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka , piękny widok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pękam z zazdrości!! ;-) nie dość że pocztówka z takiego kraju to jeszcze taka piękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    W ostatniej notce na Pocztówce w Trampkach pisałam o taśmach za 2,50. Byłam dzisiaj w tym sklepie i kupiłam 3 paczki. To jest dla mnie za dużo, więc z chęcią oddam Ci jedną :) Jesteś chętna? ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Widok jak z bajki :)
    Niewielki kraj, więc i trudno otrzymać pocztówkę stamtąd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze gdy widzę takie posty na FB, w których ktoś pisze, że może wysłać 5 pocztówek, jestem już nieźle spóźniona, bo pięć osób się zgłosiło...
    Super, że Tobie się udało, ja mam kartki z prawie wszystkich krajów europejskich, no ale z San Marino nie! Malutkie państewko. :) Szkoda, iż tak mało napisane na kartce, ale nie każdy lubi i ma zwyczaj dużo pisać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) San Marino nie jest łatwe do zdobycia... :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!