czwartek, 7 sierpnia 2014

Polska - szlak Kopernikowski

Hejka!
Czas najwyższy wybrać się na pocztę po nowe znaczki - wczoraj wykorzystałam ostatnie sztuki. Mam nadzieję, że będą jeszcze Łąckie Jabłka, to moim zdaniem do tej pory najlepszy znaczek o nominale 5 pln, oby takich więcej :-)
Poniższa pocztówka to swap z Lenką. Przedstawia miasta powiązane z Kopernikiem: Toruń, Malbork, Elbląg, Dobre Miasto, Lidzbark Warmiński, Frombork i Olsztyn, które tworzą Szlak Kopernikowski. Dziękuję za świetną kartkę i znaczek <3


Prawdopodobnie jeszcze dziś pojawi się kolejny, nowy post. Nie mogę się powstrzymać żeby się natychmiast nie pochwalić jeszcze jedną pocztówką ze swapu, którą wczoraj przyniósł listonosz ;-)

9 komentarzy:

  1. Ale fajny znaczek! Pierwszy raz taki widzę. A te z jabłkami rzeczywiście ładne, w porównaniu z koziorożcem to już w ogóle dzieło sztuki ;) Choć moim zdaniem najlepszy znaczek o tym nominale był z Sochi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie - zapomniałam o tym Sochi, fakt, też był całkiem fajny :)

      Usuń
  2. Cieszę się ,że kartka się podoba. Ja po prostu zakochałam się w tym znaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny znaczek. :))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i ten znaczek z foczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znaczek zrobił furorę ;-) też bardzo mi się podoba! i pierwszy raz taki widzę ;)

    Pocztówka też świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktoś miał super pomysł na kartkę, piękne widoki na miasta i jednocześnie walor edukacyjny. Ja jako urodzona w Toruniu, to jednak trochę o Koperniku muszę wiedzieć... ;)
    Tak jak napisałam Ci w mejlu, jak najbardziej możesz pokazać rewers pocztówki ;)
    Znaczek z foką - śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!