poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Polska - Dom Zdrojowy w Wysowej Zdroju

Hejka!
Dziś pokażę Wam kolejną pocztówkę, która dotarła do mnie w ramach aukcji WOPP dla WOŚP. Przedstawia ona Stary Dom Zdrojowy w Wysowej Zdroju - obecnie mieści się tam restauracja i kawiarnia, a także hotel. W Wysowej byłam niejednokrotnie i na pewno nie raz tam jeszcze pojadę, to zaledwie ok. 40 kilometrów ode mnie.



Czy ktoś z Was kolekcjonuje pocztówki 3D? Kupiłam jakiś czas temu kilka i została mi jeszcze jedna <klik>. Trójwymiarowy wilk z chęcią opuści szare pudło, więc jeśli ktoś ma ochotę się wymienić czekam na propozycje :-) Dziś czeka mnie pracowity wieczór z pocztówkami, mam ich do napisania i wysłania 13! Ciekawa jestem ile czasu Wam zajmuje przygotowanie pocztówki do wysyłki?
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Ładna, i na prawdę fajnie, że są jeszcze ludzie, którzy pomagają. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, tylko coś trochę pochmurno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te chmurzyska też zwróciły moją uwagę...;) Dobrze, że za oknem całkiem inny widok nieba :-)

      Usuń
  3. Taki typowy górski, uroczy domek ;) Mnie właśnie wypisywanie pocztówek zżera mnóstwo czasu - ale to oczywiście wspaniale spędzony czas. Najgorzej jest z dotarciem na pocztę. Pocztówkę dla Ciebie mam już wypisaną od kilku dni, ale cały czas jej nie wysłałam. Jutro już muszę to zrobić ;) Przepraszam za tę zwłokę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo mam ja - jak zacznę pisać to sama nie wiem kiedy ucieka mi kilka godzin :) zwłoką się nie przejmuj, kto jak kto, ale ja dokładnie rozumiem odwlekanie wysyłki pocztówek :p

      Usuń
  4. Chciałabym mieć taki dom, jest piękny... z chęcią, bym się wymieniła z Tobą i za Ciebie powypisywała te pocztówki ;D przyjemne zajęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wypisanie pocztówki czasem zajmuje chwilę, czasem trochę więcej. Zależy to głównie od stopnia mojego "przestawienia się" na angielski. Czasem zdania po prostu dukam, a czasem same ze mnie wypływają...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!