czwartek, 21 sierpnia 2014

Pocztówka z Kirgistanu - kto chce?

Witam dziś ponownie :)
Szukając ciekawych stron internetowych tworzonych przez podróżników, trafiłam na blog KOŁEM SIĘ TOCZY <klik>. Znacie go? Jeśli nie gorąco polecam! Nie będę Was przekonywała do jego lektury, każdy sam może ocenić czy dla niego jest on interesujący. Chciałam jednak napisać Wam o trwającej "akcji" - każdy z Was może od autora bloga otrzymać pocztówkę z ...Kirgistanu!

Zdjęcie/źródło: kolemsietoczy.pl

Macie już pocztówkę z tego kraju w swojej kolekcji? Nie? To świetna okazja jej otrzymania, a przy okazji możemy wesprzeć Karola w jego kolejnej wyprawie! Po szczegóły odsyłam TUTAJ <klik>.
Ja się dołączam. A Wy?

9 komentarzy:

  1. Podobną akcję organizują co jakiś czas autorzy bloga Busem przez świat :) Też wysyłają pocztówki z odległych zakątków, do których uda im się dotrzeć.
    Ja akurat z Kirgistanu mam i to od niedawna.
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złapałam temat, poszukałam i znalazłam trwające w tym momencie jeszcze trzy inne takie akcje. Aż trudno mi uwierzyć, że wcześniej na takowe nie trafiłam ;)

      Usuń
  2. Ja się dopisuję! Zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ani chwili nie zastanawiałam!

      Usuń
  3. Obiecałam sobie, że jak skończę szkołę wyruszę w podróż z przyjacielem po Azji i mam nadzieję, że moje małe marzenie się spełni. :)
    Ale co do Kirgistanu to... gdzie to jest? (googluje i wygooglowała) Aaa no przecież jak mogłam tego nie wiedzieć. :) Z pewnością zajrzę na blog tego podróżnika.

    p.s. Ostatnio zastanawiałam się nad postcrossingiem, jestem zielona, więc spytam, jak zaczęłaś?Wystarczy się gdzieś zarejestrować i czekać? Czy jak to działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana życzę Ci aby to marzenie się spełniło :)
      Co do postcrossingu, wszystko wytłumaczę Ci w mailu :-)

      Usuń
  4. Ciekawy blog i fajna akcja. Dzięki za info. Skorzystam, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wzbudziło to zainteresowanie :) fajnie tak wspomagać się nawzajem w swoich pasjach :)

      Usuń
  5. Hello
    I found your blog by coincidence and I'm loving it :)) I also have a blog about my snail mail, and I wonder if you don't mind to check it out (http://annemeetstheworld.blogspot.pt/)
    Keep up the good work.

    Sincerely,
    Anne

    p.s. I started following you x

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!