poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Łotwa - pocztówka od pracowników poczty

Cześć Kochani!
W czwartek otrzymałam bardzo ładną pocztówkę, której nadawcą jest...łotewska Poczta! Radość z otrzymania tej kartki była ogromna. To kolejny wyjątkowy element do mojej kolekcji, która staje się coraz większa. W weekend udało mi się policzyć moje pocztówki, obecnie zbiór liczy 594 kartki z 41 różnych krajów. Przypuszczam, że już za chwilę stan ten będzie nieaktualny - około południa zawsze przychodzi listonosz :)

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. A to ci litewska poczta niespodziankę zrobiła :D Ja posiadam dużo mniej pocztówek bo około 340, ale z 50 krajów :) I teraz skupiłam się głównie na zdobywaniu pocztówek z nowych państw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnim czasem też częściej umawiam się na swapy z osobami z krajów, których jeszcze nie mam w kolekcji :-)

      Usuń
  2. ładna pocztówka :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, unikatowa pocztówka! Rarytas do kolekcji, gratulacje :)
    Uściślę tylko, że adresatem jesteś ty, a poczta łotewska jest nadawcą tej kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dziękuję za wypatrzenie pomyłki - już poprawiam ;-)

      Usuń
  4. Piękna kartka :) Dość cielawe, że poczta ma profil na PC ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to możliwe, że poczta wysłała Ci kartkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, a ciekawe, ile pracowników naszej poczty wie o istnieniu Postcrossingu!
    Naprawdę unikatowa kartka, chyba bym zaczęła wszystkim o niej opowiadać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nie wiedziałam, że poczta też się bawi w postcrossing! Fajnie, że udało Ci się otrzymać taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!