środa, 20 sierpnia 2014

Niemcy + plany na wieczór

Hejka!
Coś mi ta pogoda nie służy. Ciemno, pochmurno, taka szarówka zawsze wysysa ze mnie energię. U Was też słońce nie chce się pokazać? Jedyny plus takiej pogody jaki znajduję: nie muszę biegać w 30 stopniach upału :-)
Dziś karteczka z Niemiec. Może nic nadzwyczajnego, ot, taki zwykły, wiejski widok. Ale ciekawa jest liczba i "rodzaj" mieszkańców tej prowincji... Żyje tam 250 ludzi, 100 koni, 500 krów, 10 000 świń oraz pół miliona kurczaków!


Dziś mam wyjątkowo luźny wieczór, a wczoraj kupiłam cały zapas nowych, aromatycznych herbat, więc jeśli nic nie pokrzyżuje moich planów czeka mnie wymarzone w taką pogodę popołudnie: herbata, koc, książka i pocztówki. Mam nadzieję, że uda mi się odpisać na kilka zaległych listów. A Wy, jak najbardziej lubicie spędzać wolne popołudnia? Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Wow! Dwie krowy na człowieka, 40 świń i 2000 kurczaków toż to kraina mlekiem i mięsem i jajkami płynąca :D To coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie życia w takim miejscu ;) jeszcze bez zasięgu - nie dałabym rady :-)

      Usuń
  2. Ciekawe informacje.
    Miejsce idealne dla ludzi lubiących naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie czeka malowanie płotu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, ja bym nie mogła na takiej wsi mieszkać! Już wystarczy mi to, że do sklepu mam ponad kilometr, na pocztę jeszcze dalej... Ale są też plusy, do lasu blisko :)
    Hahah, ale te liczby świetne ;)
    U nas swego czasu często nie było na wsi prądu, ale teraz to się jakoś poprawiło :)
    A słonko dziś wyjrzało zza chmur, ale jednocześnie było nie więcej niż 20 stopni i zimny wiatr - mam nadzieję, że to nie oznacza jeszcze końca lata :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, nie zdążyłam się jeszcze nacieszyć upałami. A perspektywa deszczowych jesiennych dni mnie przeraża, tych zimowych jeszcze bardziej...

      Usuń
  5. Ja też bym raczej nie mogła mieszkać na wsi ;P ja to miastowa jestem ;P
    Lato niestety dobiega ku końcu.. dlatego pogoda jest jaka jest;>

    A ja jutro mam wolne ;) i mam zamiar zrobić porządek w pocztówkach ;) bo póki co tornado przez nie przeszło ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje ogarnęłam w zeszły weekend :-) przyjemna praca, haha :D

      Usuń
  6. Ciekawe. ;) Ta wioska wcale nie jest taka zła, to zależy kto co lubi. A kartka ładna. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!