poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Kazahstan

Hej!
Jak Wam minął weekend? My byliśmy w Jaworkach k/ Szczawnicy, gdzie w niedzielę miał odbyć się jeden z etapów biegów Beskid Ski Cross. Niestety, ze względu na warunki pogodowe zawody zostały odwołane, więc już koło południa wróciliśmy do Krynicy i miałam trochę wolnego czasu, który przeznaczyłam na małe porządki w swoich segregatorach i teczkach pełnych wycinków z gazet, notatek, zapisków, wydrukowanych artykułów itp. Myślałam, że zajmie mi to z godzinkę, a zajęło prawie 4! :D

Dziś oficjalna pocztówka, która przyszła do mnie z Kazahstanu. Bardzo podoba mi się zarówno kartka, jak i naklejony na nią znaczek. To na chwilę obecną druga pod względem niskiego ID pocztówka w mojej kolekcji. Niższy numer ma tylko ta <klik>.


A jaki najniższy numer ID posiadacie Wy w swoich kolekcjach?
Pozdrawiam!

PS. Zapraszam do udziału w konkursie, do wygrania pocztówka, którą wyślę z moich wakacji w Bułgarii

14 komentarzy:

  1. Ja też dostałam jakiś czas temu oficjalną kartkę z Kazachstanu i jest to moje najmniejsze ID KZ-12033 ;) Cudny jeżyk na znaczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedawna to też ID Kazahstanu było u mnie najniższe ;-)

      Usuń
  2. Woooow gratulacje :D Moje najniższe ID to PF-881 czyli Polinezja Francuska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również gratuluję! Widziałam tą pocztówkę z Polinezji - interesująca :-)

      Usuń
  3. Ja posiadam kartkę z Kazachstanu, ale wysłaną z Rosji jako off :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna pocztówka :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie mam jeszcze kartki z Kazachstanu :( a najniższe ID mam z Ekwadoru EC-1693

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Gratuluje Ekwadoru - ja z kolei tego państwa nie mam w swojej kolekcji.

      Usuń
    2. Ja właśnie też jeszcze nie mam, ale ostatnio namiętnie poluje na pocztówkę z Ekwadoru. ;)

      Usuń
  6. Oooo chciałabym mieć taką kartkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam najniższe ID z Chile (CL-9609) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pecha do tego państwa - już dwie pocztówki wysłałam do osób z Chile jako swap i nie otrzymałam póki co żadnej ;(

      Usuń
  8. Bardzo fajna kartka. Niestety w Kazachstanie byliśmy zanim powstał blog :(.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!