wtorek, 26 sierpnia 2014

Kartka z autografem: TIGER Dariusz Michalczewski

Cześć!
Dziś otworzyłam kolejną kopertę, w której znalazłam kartkę z autografem - tym razem od Dariusza Michalczewskiego. W ostatnich dniach pojawia się więcej postów niż zwykle, a to dlatego, że dostaję dużo przesyłek.
Poza tym od 5.09.2014 na blogu prawdopodobnie będzie przynajmniej 10-cio dniowa przerwa, podczas której żadne notki nie będą się pojawiały. Chyba, że nie wytrzymam bez bloga i któregoś wieczoru poświęcę chwilę na napisanie choć kilku zdań ;-)Ale wracając do sedna, oto pocztówka ze zdjęciem i podpisem Tigera:

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. haha :D Źle przeczytałam i zrozumiałam, że dostałaś kartkę od Dariusza Michalczewskiego :D a to chodziło o autograf :)

    Jeżeli ktoś lubi zbierać autografy to taka kartka jak najbardziej go ucieszy :)

    pocztowkowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna kartka z autografem , super ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!