wtorek, 19 sierpnia 2014

Kartka z autografem: Marek Kamiński

Hej!
Wczoraj na FanPage bloga <klik> pisałam o nowym rodzaju kartek, które pojawiły się w mojej kolekcji. Dziś pokażę Wam dwie z nich. Wysłał mi je Pan Marek Kamińśki <klik>, z którym skontaktowałam się mailowo. Dla mnie to wielki Człowiek, o wielkim sercu, a te kartki, które od niego dostałam zajmą szczególne miejsce w kolekcji. Na pierwszej z pocztówek wydrukowane jest jedno ze zdjęć zrobionych podczas podróży Pana Marka wraz z cytatem, o który prosiłam, z tyłu znajduje się jedynie podpis. Druga natomiast, to już w sumie nie pocztówka, bardziej karta ze zdjęciem Podróżnika i odręcznym autografem.

Chciałabym zdobyć więcej takich pocztówek z podpisami różnych osób, głównie podróżników, sportowców oraz... kucharzy, ale nie tylko. Będzie to świetne urozmaicenie kartkowej kolekcji :-) Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Piękny początek kolekcji. Życzę dalszych 'zdobyczy'

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pamiątka. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko pozazdrościć takich zdobyczy! Życzę Ci więcej takich kartek ;)

    Dziś doszła do mnie kartka z akcji 'wakacyjna pocztówka' jest świetna!! Jak widać wiesz co lubię ;)

    P.S - Doszedł mój email? bo tak się zastanawiam czy w końcu go wysłałam.. bo wiem że go pisałam ;P
    jak nie to zostawiam emaila blondins8922@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kartka przypadła Ci do gustu :)
      Tak maila dostałam, jeszcze dziś odpowiem, tylko potrzebuję chwili spokoju żeby odpisać co i jak ;-)

      Usuń
    2. To będę czekać z niecierpliwością ;-)

      Usuń
  4. Świetne urozmaicenie kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!