czwartek, 21 sierpnia 2014

IRAK - nowy kraj w kolekcji

Cześć!
Coraz bardziej przekonuję się do swapów umawianych w grupie PC na facebooku. Jakiś czas temu wymianę zaproponował mi chłopak z Iraku, kilka dni temu dotarła do mnie świetna pocztówka od niego i już umówiliśmy się na ponowny swap.


Tego samego dnia dotarła do mnie też pocztówka z Mołdawii, tym samym liczba krajów, z których posiadam kartki wynosi na chwilę obecną 43. Zauważyłam, że na blogu pokazałam dopiero 30 różnych państw, dlatego w najbliższych dniach postaram się dodawać pocztówki z pozostałych krajów. Dziękuję Wam za liczne komentarze i pozdrawiam życząc miłego dnia :)!

15 komentarzy:

  1. Kolekcja rośnie i rośnie :D Super ! ! Ładna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowych krajów:)
    Piękna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawdziwy rarytas. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie dodaj te pozostałe państwa, jestem ciekawa. :) Irak to unikat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo gratulację perełki ::)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka! I gratuluję nowego kraju w kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna pocztówka i w dodatku nowy kraj! Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś mi podać link do tej grupy na Facebook'u? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :) https://www.facebook.com/groups/2208955025/?fref=ts

      Usuń
  12. Gratuluję tak wyjątkowego kraju! :) Ja w swojej kolekcji go nie posiadam, ale mam nadzieję, że kiedyś do mnie zawita :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!