poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Inodnezja - kolejny nowy kraj

Witam dziś ponownie!
Lubię poniedziałki. Mam wrażenie, że to taki dzień, kiedy przychodzi najwięcej przesyłek i zazwyczaj jestem nimi mile zaskoczona. Tak też jest dzisiaj. Jakiś czas temu na oficjalnym forum PC napisała do mnie Dziewczyna z Indonezji. Bardzo spodobały jej się pocztówki z  Azerbejdżanu, które znalazła w moim albumie FOR SWAP i zaproponowała wymianę. Dziś dostałam 3 piękne indonezyjskie kartki, oto pierwsza z nich:


Jestem niesamowicie zadowolona z tej wymiany, tym bardziej, że Indonezja to kolejny nowy kraj w mojej kolekcji :) Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Piękny widok ! Gratuluję nowego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna pocztówka a znaczki jeszcze ładniejsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna, tak od jakiegoś czasu zastanawiam się czy byłabyś chętna ze mną na wymianę, nie jestem pewna czy będziesz chciała, ale zawsze warto zapytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak! Z chęcią wymienię się z Tobą pocztówką :-)
      Jutro wyślę maila, bo dziś już uciekam pozałatwiać parę spraw, pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Pocztówka przepiękna! A pismo tej osoby cudowne, normalnie paszcza mi opadła! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pocztówka i krajobraz :) A flaga prawie jakby z naszego kraju, tylko kolory odwrócone...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku myślałam że tekst na pocztówce jest wydrukowany, a to pismo odręczne ;D. Świetny jest ten znaczek z prawej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoją pierwszą pocztówkę z Indonezji otrzymałam jako offa... z Tajwanu.
    Tobie gratuluję nowego kraju i pięknej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULUJE - nowego kraju! ;)
    Świetna jest ta pocztówka! ;-) Ja się właśnie przekonuję na prywatne wymiany! ;) i nawet już się umówiłam.. teraz tylko cierpliwie czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - postcrossing uczy cierpliwości jak żadne inne hobby :-)

      Usuń
  9. ciekawy pomysł na bloga :) kartki pocztowe chyba już powoli zanikają i mało ludzi je do siebie wysyła a jednak do Ciebie fruną z każdej strony świata :D

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To masz szczęście, trochę te poniedziałki są weselsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście gratuluję, pismo nadawczyni jak drukowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo ale piękna kartka! <3 Chyba ją dodam do swojej "wish list" ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!