piątek, 8 sierpnia 2014

Gibraltar - ostatnia kolonia w Europie

Hejka!
Dziś pokażę Wam pocztówkę, na którą czekałam z niecierpliwością - nocny widok prezentujący Gibraltar i masyw skalny zajmujący większą część tego terytorium, od strony wschodniej i północnej wznoszący się niemal pionowo do wysokości 424 metrów. Gibraltar (administracyjnie należący do Wielkiej Brytanii) to jedno z najmniejszych, a zarazem najgęściej zaludnionych terytoriów świata. Na 6,5 km kwadratowych mieszka ok. 31000 osób!

Niezwykłe miejsce, prawda? Chciałabym kiedyś stanąć na szczycie Skały Gibraltarskiej :-) Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Ale imponująco to wygląda! Niezwykłe miejsce. :) Nadawca czeka na jesień, a ja już tęsknię za upałami, mam dość deszczów i tak zmiennej pogody. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh a miałam już w planach pojechać tam w tym roku, niestety nie wyszło. Świetna pocztówka, bardzo klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka bardzo fajna, chyba jedno z najciekawszych ujęc na Gibraltar :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę tam pojechać, śliczna pocztowka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!