wtorek, 5 sierpnia 2014

Dania - Kolding

Hej!
Dziś kolejna pocztówka z Danii, którą dostałam w ramach swapu z Hansem. Przedstawia ona ulicę w Kolding prowadzącą do tzw. hiszpańskich schodów wybudowanych w 1973 roku, które skrótem wyprowadzają na górą zamkową. Zamek Kolding też już jest u mnie - pokażę go innym razem.


Wczoraj dostałam maila z prośbą o pokazanie jak wygląda rewers pocztówek, które wysyłam w świat i o rady, o czym na kartkach pisać. Obecnie wszystkie moje pocztówki są w drodze, ale przy okazji najbliższego losowania nowego adresu na postcrossing.com przygotuję dla Was post na ten temat :-) Dzięki za Wasze odwiedziny i komentarze, w razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości itp. odnośnie postcrossingu - piszcie śmiało. Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ciekawa ta ulica :)
    P.S. Dziękuję za karteczkę z Wieruszowa <3 i za piękny znaczek z papugami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobiazg:) Jeśli tylko się spodobała to super :-)

      Usuń
  2. Uliczka wygląda interesująco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny znaczek, nie wiem dlaczego ale bardzo mi się on podoba. ;;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba - ma śliczne kolory i jest delikatnie wypukły miejscami :)

      Usuń
  4. Moją uwagę zwrócił znaczek o wartości 300. Identyczne znaczki, tylko o niższym nominale poczta duńska wydawała ponad 100 lat temu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!