piątek, 11 lipca 2014

Szwajcaria - kolaż (by Sasha & Tina kuenzi atelier)

Cześć!
Czy tylko mnie ta pogoda zaczyna wpędzać w stan depresyjny? Masakra, ciągle pada, zimno, ciemno, ponuro. Więc dziś bardzo kolorowa pocztówka na poprawę humoru :) Jest to kolejna kartka, która dotarła do mnie w ramach aukcji WOŚP.

Mam pytanko: czy ktoś z Was wie, gdzie można kupić on-line "keep calmy"?
Coraz więcej osób ma je w preferencjach a jakoś nie mogę znaleźć sklepu, 
w którym mogłabym się w nie zaopatrzyć. 
POZDRAWIAM:)

5 komentarzy:

  1. U mnie bardzo słonecznie ;-)

    a patrzałaś w empiku?? ja je gdzieś widziałam,ale za cholerę se nie przypomnę gdzie;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Empiku już ze trzy miesiące nie byłam... ;) na szczęście od soboty u mnie też pogoda się znacznie poprawiła :)

      Usuń
  2. u mnie dopiero dziś się zrobiło pochmurno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety też widziałam je tylko w empiku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Także widziałam te kartki w Empiku, jednak takie zwykłe "Keep calm.." tylko w różnych wersjach kolorystycznych ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!