poniedziałek, 21 lipca 2014

Słowacja Wodospady Zimnej Wody + wyniki konkursu

Hej!
W sobotę pojechaliśmy na całodniową wycieczkę w słowackie Wysokie Tatry. Wyruszyliśmy ze Starego Smokowca na Hrebienok skąd dalej podążyliśmy zielonym szlakiem, bardzo malowniczą trasą prowadzącą wzdłuż pasma Wodospadów Zimnej Wody. Opisać się tego nie da, polecam wszystkim jeśli tylko nadarzy się okazja jechać w to cudowne miejsce!


Dziękuję Wam wszystkim za polecone linki - przejrzałam wszystkie blogi, kilka z nich trafiło do moich obserwowanych. Decyzja, który zaciekawił mnie najbardziej była ciężka, ale zdecydowałam, że jest to polecony przez Edi <klik> blog o Podróżach Ryśka <klik> :) Adres mam, proszę tylko o info czy karteczka ma być niespodzianką, czy może chcesz sama jakąś wybrać, ewentualnie o podanie preferencji. Podczas wycieczki, o której piszę w poście też zakupiłam pocztówki - mogę więc wysłać też coś ze Słowackich Wodospadów Zimnej Wody. Wszystkim jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Jeju, jakie piękne widoki *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, widoki niesamowite i bardzo malownicze :-)

      Usuń
  2. Malownicze miejsce, pomyśleć, że to u nas w Polsce ;) A niektórzy nadal twierdzą, że u nas nie ma co zobaczyć i co zwiedzać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest w Polsce - byliśmy w Tatrach, ale po słowackiej stronie ;-)

      Usuń
  3. Piękne widoki:)
    Całkiem zapomniałam o tym konkursie :/ Miałam wstawić linki "później", a tu już są wyniki. Gratuluję Edi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pierwszy i nie ostatni konkurs - może uda się w następnych :-)

      Usuń
  4. Ale super! Dziś to już drugi konkurs w jakim wygrałam :) Bardzo się cieszę :) Poproszę o niespodziankę.
    P.S. Piękne te wodospady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to szczęśliwy dzień dla Ciebie:) Gratuluję!

      Usuń
  5. Ależ tam pięknie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!