wtorek, 15 lipca 2014

Norwegia i wreszcie upragniona pogoda :)

Hej!
Wczoraj dostałam świetną pocztówkę z flagą Norwegii. Nasz kolega pojechał tam do pracy, rozmawialiśmy z nim 3 tygodnie temu i wtedy napomknęłam, że będziemy czekać na pocztówkę ;-) O temacie zapomniałam, a wczoraj listonosz przyniósł mi kartkę wysłaną ze Skandynawii.



Co ciekawego u Was? Jak mijają wakacje? Mnie w końcu pogoda zaczęła nastrajać - nie potrafię chyba normalnie funkcjonować jak tylko pada i jest zimno, nie mam wtedy tyle energii, pomysłów, chęci. Ale w końcu słońce świeci, a ja mogę realizować kolejne plany, które się wprost same mnożą, kiedy jest tak pięknie :) Dziś idziemy oglądać pierwsze budynki turystyczne, być może wśród nich znajdziemy taki, który będziemy chcieli prowadzić, choć jesteśmy świadomi, że ciężko znaleźć hotel w atrakcyjnym miejscu, o dobrym standardzie i jednocześnie przyzwoitym czynszu. Mamy jednak nadzieję, że może nie od razu, ale w końcu na taki trafimy. Ruszyłam także z projektowaniem graficznym własnych pocztówek, głównie turystycznych dla mojego regionu - wybór tu jest naprawdę nikły a pięknych, wartych pokazania miejsc tak wiele! Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie, póki co wracam do pracy. Pozdrawiam!

...:::wysokie oczekiwania od siebie samego, są kluczem do wszystkiego:::...

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie pomyślałam żeby robić coś takiego jak pocztówki. A u mnie też jest pięknie! Góry Stołowe to cudowne miejce do którego serdecznie zapraszam. Nigdy jeszcze nie dostałam pocztówki ze Skandynawii. Muszę wrócić do postcrossingu kiedy tylko wpadnie mi jakaś gotówka. Buziaki, Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam, ale pocztówkę z Gór Stołowych mam i jest naprawdę zachęcająca do odwiedzenia tego miejsca :)

      Usuń
  2. Ja także myślałam nad autorskimi pocztówkami, ale czy coś z tego wyniknie to nie wiem... Fajna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż mamy niewielki "rynek" pocztówek w Polsce, więc im więcej znajdzie się osób, które dołożą od siebie nowe wzory, tym lepiej :)

      Usuń
  3. Też mi ostatnio przeszło przez myśl zaprojektowanie pocztówek, może kiedyś... Życzę Tobie powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!