wtorek, 8 lipca 2014

Dania - Glud Museum

Hej!
Dawno mnie tu nie było... spowodowane to było pobytem w szpitalu i urlopem szefostwa w firmie, przez co miałam tyle zaległości i pracy, że nie starczało mi czasu na takie przyjemności jaką jest pisanie bloga. Przepraszam też wszystkich, którzy czekają na pocztówki lub listy ode mnie - wczoraj wysłałam łącznie 23 przesyłki, na dziś zostawiłam jeszcze odpisanie na kilka listów, tak więc każdy kto czeka na coś ode mnie może niebawem zaglądać do skrzynki. Mam nadzieję, że wybaczycie mi te opóźnienia - czasami po prostu doba jest za krótka ;-)

Ostatnio dostałam maila od chłopaka z Danii z propozycją wymiany pocztówek. Mam nadzieję, że to nie ostatni nasz swap. Kartka, którą wysłał mi Hans przedstawia Muzeum Glud - Skansen w Jutlandii, gdzie znajduje się między innymi najstarsza w Danii chłopska zagroda z 1662 roku. Poza tym zwiedzający mogą zobaczyć i wejść do szeregu innych zabytkowych budynków m.in. kuźni czy domu rybackiego.


Cudny znaczek, prawda? :) W ogóle pierwszy raz widzę naklejkę na przesyłkę ekonomiczną - często spotyka się priorytet, ale taką znalazłam na pocztówce chyba pierwszy raz...
Witam nowych obserwatorów bloga i dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Ja również się wymieniłam z Hansem i otrzymałam taką samą pocztówkę, tylko z innym znaczkiem :p i dopiero po twoim poście zauważyłam, iż mam też naklejoną zieloną nakleję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, mnie się od razu rzuciła w oczy ta naklejka ;-) wymieniałaś się z Hansem raz czy więcej? Wydaje mi się być godnym polecenia swaperem, właśnie umówiłam się z nim na kolejną wymianę, mam nadzieję, że i tym razem będzie udana :)

      Usuń
  2. A on do mnie pisał też w sprawie wymiany i zapomniałam o tym i mu nie odpisałam...
    A znaczek jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, nie mam żadnych kartek z Danii. :(
    Znaczek super i też pierwszy raz spotykam się z taką naklejką.
    Nie przejmuj się zwłoką, w pełni rozumiem i wyczekuję kartki :)
    Swoją drogą - 23 przesyłki, łał, sporo czasu i... kasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość wysyłek do Polski (a znaczków za 2,35 mam całe mnóstw, więc nie poczułam za bardzo wydatku) i niektóre już były gotowe do wysyłki z tydzień temu - haha- nawet nie miałam kiedy z nimi podejść na pocztę, a jakoś nie mogę się przełamać, żeby wrzucać je do przydrożnych skrzynek, bo dwa wrzucone do nich tagi ponoć nie dotarły do adresatów, co mnie zraziło.
      Jeśli chciałabyś kartkę z Danii do kolekcji mogę Ci podesłać maila do Hansa - przemiły człowiek i na pewno z chęcią się wymieni z Tobą pocztówkami. Ja się z nim właśnie umówiłam na kolejne 5 swapów ;)

      Usuń
  4. Ja również dostałam e-maila od Hansa ;)
    tak więc jesteśmy już po wymianie ;)
    Ja dostałam inna pocztówkę , i moja ilość znaczków jest ojjjj.. ;P aż brakowało miejsca na napisanie czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na Twoim blogu, rzeczywiście obkleił cudnie kartkę :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!