wtorek, 22 lipca 2014

Białoruś SYRNIKI

Hej:)
Dziś pocztówka z Białorusi prosto z moich FAVów! Przepis na tradycyjne w tym kraju danie - Syrniki. To placuszki usmażone na oleju, głównym składnikiem masy z której je formujemy jest twarożek. Już jedną pocztówkę z Syrnikami i przepisem dostałam od mojej pen-palki, pokazywałam ją TUTAJ <klik>. Placuszki smażyłam już kilka razy, nawet je modyfikowałam, dodając do masy sparzonego, zmiażdżonego pomidora i posiekaną dymkę cebuli. Są naprawdę smaczne :-)


Witam nowych obserwatorów bloga, dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Białoruś ma swój znaczek z Postcrossing, a Polska chyba nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie doczekaliśmy się znaczka specjalnie dla postcrosserów, może kiedyś... ;)

      Usuń
  2. Dostałam ten piękny znaczek, ale na kopercie ;p mam nadzieje,że też wpadnie do mnie na kartce :) Bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się spodobał :) życzę żeby jak najszybciej trafił do Ciebie na równie fajnej pocztówce!:)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tych placuszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam wypróbować przepis - są naprawdę smaczne :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!