czwartek, 31 lipca 2014

Austria - Jezioro Ossiech (list od penpalki)

Witam dziś po raz drugi!
Właśnie był u mnie listonosz i przyniósł całą stertę pocztówek i listów. Takie dni to ja lubię :-)! Najbardziej ucieszyła mnie przesyłka od mojej nowej penpalki z Austrii. Vera oprócz długiego listu wysłała mi przepis na "Karntner reindling" - to coś jak nasza babka wielkanocna oraz torebkę aromatycznej, owocowej herbaty.


Do listu standardowo dołączona była pocztówka. Ta przedstawia Jezioro Osojskie, trzecie co do wielkości w Karyntii w południowej części kraju oraz jego okolice. Moją uwagę zwróciło zdjęcie w prawym, górnym rogu - to ruiny średniowiecznego zamku obronnego Landskron. Obecnie na terenie twierdzy funkcjonuje również hotel oraz ekskluzywna restauracja.


A Wy? Co dzisiaj znaleźliście w swoich skrzynkach? Pozdrawiam! :)

11 komentarzy:

  1. Piękne widoki - jeziora+ góry :-) W Polsce raczej niespotykane...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie widoczki są piękne i ten z rowerami podczas zachodu słońca <3
    P.S. Dziękuję za aparat, ja dziś wysłałam karteczkę :D
    Pozdrawiam i dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Czekam z niecierpliwością na pocztówkę i dzięki za wymiankę :-)

      Usuń
  3. U mnie pustki świecą od kilku dni :(
    Piękna karta ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami też mam takie przestoje:) ale już w drodze do Ciebie jest kartka ode mnie ;-)

      Usuń
  4. Ładna pocztówka, taka wakacyjna,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety mogę zajrzeć do skrzynki dopiero po godzinie 14, bo właśnie o tej godzinie zagląda do mnie listonosz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie bywa, czasem jest przed południem, czasami popołudniu, ale zawsze bardzo wyczekiwany :D

      Usuń
  6. A ja dziś znalazłam w krzynce kartkę, która marzyła mi się już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten multi, bo taki nieco wakacyjny :) Te ruiny faktycznie imponujące :) Ostatnio dostałam tą samą herbatkę również z Austrii :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!