czwartek, 12 czerwca 2014

Włochy Rapallo

Hej!
Co tam u Was? Ja wreszcie wróciłam do pracy, samopoczucie okej, nabrałam dużo energii do tego pogoda jest świetna - żyć nie umierać! Od dwóch dni mam zastój w skrzynce... listonosz dostarczył tylko jedną pocztówkę i kilka listów nie związanych z postcrossingiem. Mam nadzieję, że to cisza przed burzą ;) Dziś pokażę Wam wybrzeże Riviera Ligure - pocztówkę otrzymałam z Włoch.


A ja wracam do pracy - muszę nadrobić zaległości po pobycie w szpitalu.
Gdyby ktoś z Was był zainteresowany wymianą pocztówek bądź listów - piszcie: wiolkatee@gmail.com

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Kartka piękna, tak samo jak miejsce z którego jest :) Eh jakże chciałabym tam być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by nie chciał...zgadzam się - piękne miejsce ;-)

      Usuń
  2. Mi się ostatnio śniło, że byłam we Włoszech :) Tęsknię za tym krajem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham góry, nawet te niskie, w połaczeniu z morzem

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pocztówki z Włoch! :)

    Zapraszam do udziału w candy: http://mojepocztowkipostcrossing.blogspot.com/2014/06/candy-na-1-urodziny-bloga.html

    Serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Włochy, to chyba najpiękniejszy kraj, jaki widziałam. Tak samo bardzo lubię pocztówki stamtąd :) Ostatnio dostałam kilka od mojej przyjaciółki z Rosji, która miała szansę odbyć mały rajd po włoskich miastach ;)
    Cieszę się, że moje kartki już dotarły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna pocztówka, uwielbiam Włochy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!