czwartek, 19 czerwca 2014

Łotwa - pocztówka + drobne prezenty

Hej!
Święto świętem, ale ja go wcale nie czuję. Nawał pracy sprawia, że nawet dziś odrabiam się w biurze. Mam nadzieję, że uda mi się jednak zagospodarować parę godzin wieczorem żeby napisać kilka listów i pocztówek, bo miałam to już zrobić w ciągu minionego weekendu. Wtedy plany pokrzyżował spontaniczny wyjazd, o którym napiszę może jutro. Dziś chciałam pokazać Wam przesyłkę z Łotwy, która dotarła do mnie jako OFF z PC.


Ansis wysłała mi piękną pocztówkę, dołączając do koperty parę drobiazgów: dodatkową kartkę z przepisem na ser, bilet autobusowy, zakładkę do książki z biegnącym Laurisem Reiniksem ♥, kilka łotewskich znaczków pocztowych oraz miejską kartę autobusową. Kilka małych rzeczy, a sprawiły mi ogromną radość :-)

Wracam do pracy, a Wam życzę miłego dnia. Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. no tak, zazwyczaj małe najwięcej cieszy.
    świetna paczuszka, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Drobiazgi potrafią sprawić ogromną radość :-)

      Usuń
  2. Łotwa to w sumie kraj i mało odwiedzany przez turystów, mam wrażenie, i taki, o którym niewiele wiadomo :)
    Aa, opowiesz pewnie o wyjeździe do Niedzicy :) Z chęcią przeczytam, bo ostatni raz byłam tam wieki temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - też takie miałam przemyślenia, kiedy próbowałam sobie pomyśleć o jakiś znanych miejscach na Łotwie, ciężko by mi było stworzyć tak z pamięci np. listę miejsc, które chciałabym tam zobaczyć... Uf, ja w Niedzicy ostatnio byłam gdy byłam bardzo mała, zresztą nic nie pamiętałam z tamtego wyjazdu, dlatego nie zastanawiałam się ani chwili, gdy padła propozycja odwiedzenia tego miejsca :)

      Usuń
  3. Fajnie, że ludziom się chce jeszcze takie prezenty wysyłać :)
    I Tobie bardzo dziękuję za pocztówkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na swoją przesyłkę z tego kraju, jednak dziewczyna przestała odpowiadać na wiadomości, więc nie mam pojęcia czy się doczekam :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!