sobota, 7 czerwca 2014

KONKURS :-)

Hej!
Jest godzina 00:57, wchodzę na bloga - z nudów. Może to dziwne, że nie mogę zasnąć, ale szpital jednak potrafi rozregulować... Bo pomimo badań, kontroli, odwiedzin znajomych, sterty książek, tłumaczeń, spacerów w ciągu dnia, obmyślania nowych projektów itp. tak naprawdę nie jestem w stanie się zmęczyć w żaden sposób, a nie czując zmęczenia nie jestem w stanie z kolei zasnąć. Ale są też plusy. O na przykład takie:


...i jeszcze parę innych :) Ale nie o tym miało być. KONKURS - 9983 to stan licznika na teraz. Osobę, której uda się trafić na 9999 proszę o przesłanie zrzutu ekranu na mojego maila: wiolkatee@gmail.com. NAGRODA - 10 czystych pocztówek o różnej tematyce + jedna wypisana, wysłana osobno, postaram się dobrać ją według preferencji zwycięzcy. CO JEŚLI NIKT NIE TRAFI? - tak może być ;) w końcu nie ma czasu żeby się przygotować na polowanie... Jeśli do jutra do godziny 20.00 nie znajdzie się szczęśliwiec konkurs trwa nadal, ale łapiemy 11111. Powodzenia!

5 komentarzy:

  1. Udało mi sie ;-)
    tylko jest jeden problem nie umiem robić z rzutu ekranu ;(
    zrobiłam zwykłe zdjęcie.. email juz poszedł.. nie wiem czy to też będzie sie liczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maila dostałam - pewnie, że się liczy :)
      GRATULUJĘ :-)

      Usuń
    2. No to SUPER ;-)
      Cieszy mnie to bardzo ;)

      Usuń
  2. NIE NO, równe 10 0000, tak blisko :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj na następne konkursy - pojawiają się często ;-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!