wtorek, 3 czerwca 2014

Gujana

Hej:)
Co u Was? Prawie tydzień tu nie zaglądałam,to dlatego, że ostatni czas jest dla mnie bardzo intensywny - więcej pracy, więcej treningów, więcej pomysłów, więcej planów, więcej podróży. W tym wszystkim kompletnie brakło mi czasu na bloga. Ale za to dziś wracam z kartką z Gujany! :-)


Jest to chyba najniższe ID jakie do tej pory znalazłam na pocztówce. Takie rzadkości zawsze wywołują u mnie uśmiech. A jakie perełki, jeśli chodzi o państwa macie Wy w swojej kolekcji?

Pozdrawiam i dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze!

10 komentarzy:

  1. Taki kraj w kolekcji to rzeczywiście rzadkość ...ale liczyłam na bardziej egzotyczne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowy widok na pewno też byłby świetny. Ale ta flaga mnie ucieszyła, bo kolekcjonuję tego typu symbole na pocztówkach z innych krajów :-) Dobrze, że jest taka, bo czasami ktoś dostaje kartkę z dość egzotycznego miejsca a na niej jakiś kwiatek w wazonie albo słodki piesek...nie żeby te pocztówki były gorsze, jednak gdy wyciągam ze skrzynki taki kraj wolę zdecydowanie, aby pocztówka w jakiś sposób nawiązywała do miejsca, z którego została wysłana :)

      Usuń
  2. Gratuluję, niezły rarytasik Tobie się trafił :)
    U mnie w tym roku była Gwinea GN-297.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O:) czekam na kartkę z Gwinei, ale już powoli tracę nadzieję, że do mnie dotrze w ogóle...

      Usuń
  3. oo, bardzo specyficzna pocztowka z nienznanego miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie dostalam kartki z małop popularnego kraju, oczywiscie chodzi mi o oficjalny PC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh jak fajnie! Ja niestety jeszcze tak niskiego ID nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. Bardzo lubię właśnie takie z flagami, a pocztówki z mało popularnych krajów zawsze bardzo cieszą. Mi ostatnio trafiło się Zimbabwe z numerkiem 131. Radości nie da się opisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ale szczęściara z Ciebie! :) Rodzaj pocztówki nie należy do moich ulubionych, ale mimo wszystko Gujana warta pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Demokratyczna Republika Konga jest u mnie największym rarytasem. A numer ID? 20 :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!