sobota, 21 czerwca 2014

Gadżety postcrossera - album na pocztówki

Cześć!
Jak przechowujecie swoje pocztówki? Ja na samym początku trzymałam je w albumie na zdjęciach, później wylądowały w pudełkach, następnie układałam je w koszulkach biurowych i pakowałam do segregatorów. Aż do teraz... Około tydzień temu kurier dostarczył mi paczkę. Zdziwiłam się, ponieważ nie spodziewałam się żadnej większej przesyłki. Gdy ją otworzyłam moja radość była niekończąca się! Kolega, którego poznałam w zeszłym roku na Festiwalu Biegowym i którego zaraziłam pocztówkową pasją wysłał mi urodzinowy prezent - dwustronne koszulki na pocztówki A4. Zabrałam się więc za układanie ich według państw i tak oto pierwszy segregator się zapełnił.


Dzięki temu prezentowi znalazłam idealne dla mnie rozwiązanie jeśli chodzi o przechowywanie mojej kolekcji. Pozostanie tylko kwestia pocztówek, które mają rozmiar większy niż 10x15, ale na nie też już mam pomysł, o którym napiszę Wam całkiem niedługo :-)

Życzę Wam udanego weekendu a sama uciekam do pracy. Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. A gdzie kolega kupił takie koszulki? Ja kupuję zwykłe przeźroczyste koszulki biurowe. Wkładam pocztówki i obrysowuję je rozgrzanym radełkiem krawieckim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pytałam gdzie kupił, ale szukałam ich, bo dostałam 100 sztuk a pocztówek mam więcej niż 400, więc będę musiała niebawem dokupić nowe :) Na allegro znalazłam takie po 1,5 zł.

      Usuń
  2. Ja moje pocztówki przechowuję w czerwonym pudle:) Co chwile, próbuję się zmobilizować by je w końcu poukładać, posegregować ale mi nie wychodzi bo zawsze jest coś i czasu brak ;P Mam nadzieję że w końcu się zmobilizuję. Docelowo planuje je wpakować w koszulki na pocztówki (które nawet już zakupiłam) i do segregatora. Nie jest jakiś oryginalny pomysł ale przynajmniej porządek jako taki będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te koszulki na pocztówki może tak jak piszesz nie są jakimś oryginalnym pomysłem ale naprawdę praktycznym i dla mnie najlepszym!:) ...że też wcześniej to rozwiązanie nie przyszło mi do głowy ;p

      Usuń
  3. no pomysł jest świetny i praktyczny na przechowywanie kartek, ale 100 takich koszulek to jest na jeden raz dość spory jednak wydatek, a i to to pewnie było by za mało, ale może kupować po części i co jakiś czas, hmm muszę się nad tym zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam biurowych, ale nie wiedziałam, że można kupić takie specjalne na pocztówki, bo te w biurowych latają mi wszędzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaneto, kup sobie radełko krawieckie z drewnianą rączką, rozgrzej nad świeczką i obrysuj pocztówki w koszulce. Nie będą latały :)

      Usuń
  5. Ja na razie trzymam je w pudelkach, ale są tam posegrowane i poukładane.:)
    Ale taki album to genialny pomysł! ;)
    Musze poprosić kogoś by mi zafundował na urodziny lub święta. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Są też dostępne na rynku koszulki na zdjęcia (pocztówki) w formacie 13x18 cm.
    Ja od lat używam koszulek firmy BANTEX bo są dobrej jakości.
    Przykładowo możesz sprawdzić jak wyglądają tutaj:
    http://officeservice.com.pl/1608,koszulka-na-zdjecia-13x18-10-pozioma-bantex.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoje pocztówki przechowuję w pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja trzymam w domkach z widokówek i pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje trzymam w albumach po zdjęciach tzn te o standardowym wymiarze.. niestety nie mam pomysłu na te większe.. więc czekam na pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swoje trzymam w pudełku po butach. Cześć w pudełkach z Ikei.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa, ja swoje trzymam w pudełku przyniesionym z byłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam, co napiszesz o większych pocztówkach :) Ja swoje trzymam w kopertach i nie jest to rozwiązanie życia, chyba pokuszę się o założenie segregatora, tym bardziej, że koszulek w moim domu nie brakuje, hahah. :) Już u wielu osób widziałam to rozwiązanie i chyba jest to jeden z lepszych pomysłów. Chociaż wspaniale by było, gdyby udało mi się mieć pocztówki na widoku, ale jak, na ścianie? A co, gdy będę chciała przeczytać drugą stronę? Bez sensu... Jeszcze pozostaje możliwość zawieszenia ich pod sufitem na sznurku xd

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy blog . Kliknełabyś w banner Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? .
    Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanażuję tym samym lub obserwacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście, wygląda to świetnie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!