piątek, 20 czerwca 2014

Finlandia - photography tag

Hej!
Od jakiegoś czasu coraz bardziej spodobała mi się idea tagów "other items" na oficjalnym forum. Kilka dni temu listonosz dostarczył mi list z Finlandii, który został do mnie wysłany w ramach tagu fotograficznego.


Na zdjęciach: łabędzia rodzina, skrzynka pocztowa, do której wrzuca się listy/ pocztówki do wysłania, jezioro wieczorową porą oraz domy w mieście Turku w zimowej scenerii. Fajnie co jakiś czas wśród pocztówek znaleźć też inną przesyłkę :) A Wy? Bierzecie udział w innych, nie tylko pocztówkowych tagach?

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobały - szczególnie ta skrzynka pocztowa zimą :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia ;-) prawie jak profesjonalne;-) ale pewnie amatorskie są ;)
    Ja niestety nie biorę udziału w innych tagach ;P

    P.S- przesyłka przyszła do mnie kilka dni temu! ;-) dziękuje! ;-) a pocztówka ta wypisana niesamowita! ;)
    spodobała mi sie od pierwszego wejrzenia ;P u mnie w mieście bieda z takimi typowymi Polskimi pocztówkami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że karteczki doszły i się spodobały :)

      Usuń
  3. Jak znajdę trochę więcej czasu (i pieniędzy) to wezmę udział także w niepocztówkowych tagach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!