piątek, 27 czerwca 2014

Australia - pocztówka i drobne prezenty

Cześć!
Tak wiem, zaniedbuję bloga i to bardzo. Ale taki czas mam teraz zwariowany - szefostwo z firmy wyjechało, sezon w pełni, pracuję więcej, dłużej i w weekendy. Wczoraj w skrzynce wylądowała kolejna partia pocztówek i  listów. Myślę, że do końca weekendu wyślę wszystko co powinnam, "odrobię" zatem pozostałe zaległości i będę mogła umawiać się na nowe swapy :)

Tymczasem pokażę Wam OFFa z Australii, którego wczoraj przyniósł mi listonosz. Oprócz ślicznej, wypisanej po brzegi pocztówki, dostałam karty z przepisami na pyszne dania i desery ♥ garść ślicznych australijskich znaczków pocztowych, zakładkę do książki, imitację australijskiego banknotu oraz mapkę wybrzeża, na którym mieszka nadawczyni.


Lubicie dostawać razem z pocztówkami jakieś małe prezenty z innego państwa?
Udanego dnia!
A ja w przerwie w pracy pozaglądam na Wasze blogi - tu też mam zaległości...

13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że przepisy wypróbujesz i podzielisz się wrażeniami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję dwa z tych trzech :-) wstępnie już przetłumaczyłam i bez wątpienia z nich skorzystam :-)

      Usuń
  2. Kartka świetna! Właśnie, czekamy na wrażania po wypróbowanych przepisach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem fajny pomysł, żeby troszkę kulinarnie zabarwić bloga :) pomyślę nad takim urozmaiceniem.

      Usuń
  3. Świetna kartka! ;)
    Podoba mi się ten znaczek z kangurem! ;)
    oczywiście pochwal się przepisami jak je wypróbujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Pewnie, że też lubię takie drobiazgi dostawać, póki co dostałam świetną zakładkę z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją uwagę zwrócił znaczek z królową brytyjską, wspaniały!
    Ja uwielbiam dostawać jakieś drobiazgi, czy to monety, czy jakieś bileciki, kiedyś otrzymałam miniaturkę holenderskiej flagi - małe, a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na szybki konkurs na blogu: http://postcards-miki.blogspot.com/2014/07/nowy-nagowek-bloga.html
    Przy okazji proszę o opinię, czy podoba Ci się kolaż. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka razy udało mi się otrzymać oficjalne kartki z drobnymi prezentami (zazwyczaj bilety/zakładki do książek/monety lub inna pocztówka), jednak nigdy nie tak bogaty jak Twój, także gratuluję, bo widzę tam wiele ciekawych drobiazgów :) Pocztówka i mapka - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!