piątek, 16 maja 2014

USA. Sky Top Tower i jezioro Mohonk

Hej!
Dziś na pocztówce miejsce, o którym już jakiś czas temu czytałam na jednym z blogów. Zafascynowana zdjęciami + relacją z wycieczki do Nowego Yorku, której jednym z punktów było właśnie to jezioro od razu pomyślałam "chcę tam kiedyś pojechać"! Jezioro Mohonk w New Paltz i wieża widokowa "Sky Top Tower" - cudo ♥ A na dodatek Zgredek na znaczku pocztowym :)
Dziękuję za wszystkie komentarze oraz Wasze e-maile - za chwilkę biorę się za odpisywanie.
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Zgredek na znaczku jest uroczy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie moja ulubiona postać z Harrego ;) też mnie urzekł :)

      Usuń
  2. O kurczę, wygląda malowniczo! I pocztówka piękna, byłoby fajnie tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje marzenie kiedyś tam pojechać :-)

      Usuń
  3. jejku, jaka sliczna pocztowka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Cudny widok! Zgredek na znaczku <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocztówka i widok cudo :) I ten Zgredek;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, przepiękny widok, pagórek, zieleń, wieża, jezioro czego chcieć więcej :D?
    Znaczek ze Zgredkiem, super, mnie rzadko kiedy uda się otrzymać znaczek tak wspaniały jak pocztówka ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!