czwartek, 15 maja 2014

Paczuszka z Niemiec - Full enlelope TAG

Hej!
Co tam u Was? W ostatnich dniach moja skrzynka pękała w szwach. Dziś pokażę Wam zawartość koperty, którą wysłała mi Dziewczyna z Niemiec w ramach tagu "Full envelope". Jej zawartość bardzo mnie ucieszyła - w środku koperty oklejonej mnóstwem pięknych znaczków znalazłam: 6 ślicznych, czystych pocztówek (przeznaczę je do dalszego wysłania, ponieważ kolekcjonuję jedynie zapisane kartki;)) + jedną dodatkową, na której była umieszczona wiadomość, batonika i 3 ciasteczka, naklejkę oraz zakładkę do książki. Wszystko było zapakowane w mniejsze, starannie przygotowane koperty.


Czekam jeszcze na trzy inne przesyłki właśnie z forumowego działu "tag-other items". A gdy tylko nadrobię wysyłkę pocztówek do Polski i wolnych offów na pewno wezmę udział w kolejnych. Póki co eksperymentuję, tagując w różnych tematach, z czasem na pewno znajdę swoje ulubione ;-)
A Wy? Macie jakieś swoje ulubione? 
A może są takie, które Was rozczarowały?

9 komentarzy:

  1. Ja jak na razie biorę udział tylko w tagach na polskim forum i jedynie omijam tag ze zwierzakami ;p

    P.S. Dostałam od Ciebie 2 karteczki , dziękuje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na polskim forum też taguję, ale rzadziej ;) w sumie jeszcze niedawno też z międzynarodowych tagów nie korzystałam ;p

      Usuń
  2. Ja uwielbiam UNESCO tag i castle tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie zamkowego mam zamiar dziś poszukać ;)

      Usuń
  3. Ja taguje tylko w ulubionych, czasem zdarzy mi się w Poland - rest of the world, żeby komuś sprawić przyjemność, bo te "krajowe" tagi nigdy nie są oblegane. W 'other items' jeszcze mnie nie było, ale kto wie :) Rozejrzę się tam i może coś znajdę dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak znajdę czas żeby się wyspać i ugotować obiad to z pewnością przysiądę i do tagowania na międzynarodowym :D
    Póki co moim faworytem jest oferuję tag na krajowym i chyba nigdzie indziej nie taguję, ale chyba zacznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę kolekcjonujesz tylko zapisane kartki? Oo, to bardzo mnie zaskoczyłaś. A jak np. jedziesz w dane miejsce, to gdy przywozisz stamtąd pocztówki, to potem je wysyłasz innym osobom, nie zostawiasz sobie na pamiątkę :)?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!