czwartek, 22 maja 2014

Niemcy

Hej!:)
Pogoda uskrzydla - jest pięknie. W końcu wychodzę z pracy kiedy jeszcze świeci słońce - wskakuję więc na rower i hulaj dusza. Wczoraj jeździliśmy leśnymi szlakami po Górze Parkowej. Wszędzie zieleń, przebijające się promienie słoneczne, śpiew ptaków, szelest liści powodowany przez goniące wiewiórki - bosko ;-) Znaleźliśmy też miejsce do dodatkowych treningów, dwa drążki, stare, pordzewiałe ale dla nas idealne, sami zobaczcie:


I pocztówka utrzymana w podobnym klimacie - niemiecki park i jeziorko.
Mam słabość do takich miejsc, mogłabym w nich przebywać non stop...

 Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna pocztówka :)
    P.S. Dziękuję za Jana Pawła II, który dziś do mnie dotarł :* Niespodzianka się udała :) Dziękuję bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  2. Śliczna pocztówka. Pogoda jest cudowna, u mnie tylko trochę wietrznie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiaterek przy takiej temperaturze przydaje się :)

      Usuń
  3. Dla mnie jednak trochę za szybko zrobiło się ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie mogłoby tak być cały rok ;)

      Usuń
  4. Ja jednak wolę, gdy temperatura nie przekracza 20stopni... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pogoda nastraja pozytywnie :D Uwielbiam słońce, widzę Ty również :)
    Te żaglówki na pocztówce bardzo mi się podobają. Klimatyczne.
    Dostałam kartkę od Ciebie! Dziękuję ślicznie, jest naprawdę ładna. Wybrałaś wspaniałe cytaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne miejsce c:
    O! U mnie w mieście też są takie miejsca do świczeń w praku ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!