niedziela, 25 maja 2014

Niemcy - Pippi Langstrumpf

Cześć:)
Jak po weekendzie? Mój był całkiem udany a rozpoczynający go piątek był niesamowity jeśli chodzi o pocztówki - dostałam 3 i każda z nich od razu zasłużyła na miano mojej ulubionej. Pierwsza to kartka z Gujany (od razu rzuciło mi się w oczy niskie ID - 590), druga to kolejny ryś do mojej kolekcji, trzecia to pierwsza Pippi jaką dostałam - jest urocza.


Jakie są Wasze ulubione pocztówki? 
Macie w kolekcji takie, których za nic nie oddalibyście?:)

17 komentarzy:

  1. Jak byłam mała to oglądałam Pippi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakim cudem ale ja z kolei nie...nadrabiam teraz :-)

      Usuń
  2. Gratuluję pieknej pocztówki z Pippi oraz tak niskiego ID ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna pocztówka! I pasuje do Twojego zdjęcia profilowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa:) już oficjalnie znajomi ochrzcili mnie Pippi ;p

      Usuń
  4. Śliczna jest!

    Dziękuję za namiary na tę drukarnię, zaraz poszukam papeterii. Tak czy siak muszę zamówić więc warto zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie oddałabym wszystkich pocztówek, kocham je wszystkie, haha ^^

    a co do tych papeterii. Nie mogę znaleźć tego sprzedawcy na allegro ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Dziękuję za link, jesteś kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaż pocztówkę z Gujany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie wszystko :D - w następnym poście Gujana :)

      Usuń
    2. O kurczę, nie mogę się doczekać :D Btw. Mogę prosić Twój adres na meila, chyba mi się gdzieś zapodział, a chcę Ci coś wysłać ;>

      Usuń
  8. Czekam na pocztówkę z Gujany :)
    Pippi jest przeurocza + genialny cytat na pocztówce. Bardzo optymistyczny czyli coś dla mnie!
    Dla mnie chyba najważniejsze są pocztówki z krajów arabskich. Jest to związane po części z moją fascynacją tymi krajami, a po części z tym, że są po prostu piękne i wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest ze skrzynki wyjąć kilka kartek. Super pocztówka. Też chętnie obejrzę Gujanę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką Pipi *.* Super jest ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!