poniedziałek, 19 maja 2014

Japonia. Tokyo

Witajcie :)
Po otwarciu rano skrzynki mailowej o mało nie doznałam szoku widząc ilość wiadomości :O Na wszystkie jeszcze dziś odpowiem, proszę tylko o chwilę cierpliwości...
Poniżej pocztówka z Japonii, która zasłużyła na TYC - ładna, być może dla większości nic nadzwyczajnego, kartka jakich wiele. Ale gdy tylko spojrzałam na najważniejszą dla mnie część pocztówki czyli rewers, buzia cieszyła się jeszcze przez długi czas. Przebiegnięcie maratonu to moje małe marzenie, choć nie wiem czy to dobre określenie - sam start i ukończenie to cel, marzeniem za to jest maraton w Japonii lub w Paryżu.


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :)
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Mnie się ta kartka bardzo, ale to bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pocztówki z Japonii <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) nie tylko same pocztówki, ale też znaczki na nich są zazwyczaj genialne :)

      Usuń
  3. Mi również podoba się pocztówka! ;-)
    zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe ! Nigdy nie byłem w Japoni
    A sam pomysł na bloga oryginalny

    http://via-dance.blogspot.com/2014/05/6-pracowity-weekend-d.html zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pocztówka, będzie fajną pamiątką. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!