środa, 14 maja 2014

Francja i wczorajsze wysyłki.

Hej!
Dziś kolejna pocztówka z Francji - śliczne multi, za którymi dużo osób nie przepada. Ja jednak lubię je tak samo jak single-view. I te, i te, potrafią być bardzo ładne albo niezbyt urokliwe :) Jest to off, który dostałam już dość dawno temu w kopercie. Odpisałam wtedy do nadawczyni i przez pewien czas wysyłałyśmy sobie listy, jednak nasz kontakt po jakimś czasie się urwał...


Na szczęście okazało się, że niedziałający aparat jest sprawny - muszę jedynie kupić nową ładowarkę. Tak więc myślę, że dziś uda mi się go już uruchomić. Tymczasem na szybko zrobiłam wczoraj zdjęcie telefonem tego, co wysyłałam: dwa duże listy (jeden z nich to "full envelope tag" z oficjalnego forum) i kilka pocztówek, które wypisałam natychmiast po zwolnieniu się kilku slotów. A dziś wieczorem przygotuję kolejną partię ;-)

7 komentarzy:

  1. Jak mam wybór, to wolę single, ale niektóre multi są naprawdę ładne i z nich także się cieszę. Ta kartka z Francji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile mniej więcej wynosi koszt wysłania takiej wypełnionej dużej koperty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także jestem ciekawa :)

      Usuń
    2. Za jedną zapłaciłam 7,20 pln (list polecony, priorytet, do Polski) za drugą 13,00 pln (przesyłka priorytetowa do USA).

      Usuń
  3. Ostatnio moja babcia zwróciła uwagę na którąś z moich kartek, stwierdzając, że bardzo jej się podoba, bo jest na niej kilka obrazków przedstawiających kilka zabytków. Właśnie wtedy opowiedziałam jej o tym, że wielu postcrosserów nie lubi tzw. multi-views, ale mnie one się podobają :)
    To wspaniałe, że nadawca pisze, iż próbował się uczyć polskiego. Założę się, że są, niestety, takie osoby, które mimo krewnych czy przodków z danego kraju, nie znają ani słowa w ich ojczystym języku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to urzekło, że dziewczyna podejmuje próby nauki naszego języka, dlatego właśnie zaczęłyśmy korespondencję :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!