poniedziałek, 12 maja 2014

Awaria.

Hej!
Mam awarię aparatu (a tyle co naprawiłam skaner...) - złośliwość rzeczy martwych. Przez ostatnie kilka dni wprost zasypał mnie listonosz pocztówkami, listami, paczkami itp. Mam mnóstwo zaległości, więc jak tylko ogarnę sprzęt (mam nadzieję, że jeszcze dziś mojego grata będę miała sprawnego) wracam z nowościami :-)































Tym czasem proszę SAWATKĘ i SHIRE o wysłanie swoich adresów na maila: wiolkatee@gmail.com <--- ponieważ nie miałam jak udokumentować losowania, poprosiłam przyjaciela, aby wybrał dwie szczęśliwe liczby - padło na Was ;-) Cytatowe pocztówki już przygotowane, czekają na zaadresowanie :)

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. napraw szybko :3 nie znoszę, jak mi sie coś zepsuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh, ja też...mam nadzieje, że to jedynie kwestia usterki ładowarki. W sumie nie wiem, czy jakikolwiek inny koszt naprawy nie przewyższył by wartości aparatu ;p

      Usuń
  2. jak ja lubię Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam też raz problem z aparatem i musiałam jechać 100 km, by mi go naprawili :( na dodatek czekałam ponad miesiąc. Mam nadzieję, że w Twoim wypadku jednak ta awaria nie jest aż tak skomplikowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję ;) bo bez niego ciężko mi spędzić normalnie dzień;p

      Usuń
  4. jejku Twoj kolor wlosow jest sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny masz kolor włosów :)
    olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu! Jak bym chciała mieć taki kolorek na włosach - pozazdrościć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się kolor Twoich włosów ;) Chciałabym mieć kiedyś taki ;3
    Śliczna jesteś ♥

    Mogłabyś poklikać u mnie: http://jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ? To dla mnie naprawdę bardzo ważne, z góry dziękuję ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!