poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zakopane i zakupy pocztówkowe

Hej!
Jak Wam minął weekend? Ja całkowicie spontanicznie wsiadłam z Lukiem w sobotę rano do autobusu i pojechaliśmy do Zakopanego. Ostatnio byłam tam chyba z 15 lat temu i niewiele pamiętałam... Pogoda nam dopisała, w pierwszy dzień intensywnie zwiedzaliśmy miasto a całą noc imprezowaliśmy w "Morskim Oku". Luk niedzielę sobie przespał, ja ruszyłam w poszukiwaniu pocztówek na Krupówki i wróciłam z ponad 20 nowymi kartkami :-) A to część z nich.


Przypominam o konkursie i zachęcam wszystkich do udziału - baner i link znajdują się w lewym pasku bocznym. Zgłoszenia przyjmuję do 24-04-2014!


6 komentarzy:

  1. Śliczne pocztówki !
    Dawno już nie byłam w Zakopanym... zazdroszczę ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. aż przypomniałam sobie swój urlop do Zakopanego,który był w zeszłym roku ;)
    Pocztówki świetne - a w Zakopanym jest w czym wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w czym wybierać to fakt, bo pocztówek jest wszędzie pełno, ale niestety większość to słabe, typowo turystyczne multi. Długo się nachodziłam po różnych dziwnych miejscach, żeby trafić na jakieś naprawdę fajne kartki, ale gdyby ktoś był w Zakopanym polecam księgarnię na ulicy, która jest przedłużeniem Krupówek - znalazłam tam piękne serie kartek o ciekawej teksturze, reprinty itp.

      Usuń
  3. Mam bardzo podobną pocztówkę z Rysami kupioną 8 lat temu :P Różnica tylko taka, że nie ma tego napisu na dole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to dość typowy wzór - widziałam go wielokrotnie na różnych stoiskach i w kioskach :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!