piątek, 11 kwietnia 2014

Rysiowe zdobycze 2

Hej!
Jak leci? Dziś chciałam pokazać Wam kilka nowych rysiowych zdobyczy. Moja kolekcja wzbogaciła się o 4 białoruskie znaczki pocztowe, starą kopertę z rysiowym stemplem oraz maxicard (!). Z tej ostatniej cieszę się najbardziej :-) wcześniejsze rysiowe łowy, o których pisałam TUTAJ <KLIK>.


Jak na złość, kiedy zaczęłam aktualizować galerie na picassie, zaawariował mi się skaner. Cóż, złośliwość rzeczy martwych, mam nadzieję, że szybko go naprawię, bo jego brak wstrzymuje realizację pewnych pomysłów... A właśnie! W głowie kotłuje mi się pomysł na kolejną grupę linków dla pocztówkowców, której powstanie będzie się wiązało z pewnym cyklem postów, ale o tym za jakiś czas... :-)

A na fanpage bloga, po każdej wizycie listonosza będę wrzucać szybkie zdjęcie tego, co w danym dniu dla mnie przyniósł - wszystkie przesyłki prędzej czy później pojawią się pewnie na blogu, pokazane dokładnie i z moim komentarzem, ale jeśli ktoś jest ciekawy to zapraszam do codziennego śledzenia wpisów "PO WIZYCIE LISTONOSZA" na fb <klik>. Już za chwilę pierwsze zdjęcie, bo właśnie wyszedł ode mnie Donosiciel ;)

8 komentarzy:

  1. Coraz bardziej podobają mi się pocztówki z rysiami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę nowy wygląd ładnie :) ładne są te znaczki z rysiami, też kiedyś kolekcjonowałam ale takich nie miałam jeszcze ^^
    pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysie to piękne zwierzęta :) Lecę ogarnąć, na czym polega konkurs :)
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!