poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Polska - wodospady w Karkonoszach.


Hej!
Jak tam u Was po weekendzie? Ja na maxa odpoczęłam, do tego udało mi się usunąć awarię skanera, dzięki czemu w końcu zaktualizowałam album FOR SWAP, najwyższa też pora zacząć brać udział w kolejnych tagach, bo na PC nie mam już wolnych slotów. Myślę też, o paru wymianach, aby zdobyć kartki z nowych krajów :-) A poniżej pocztówka z forumowego tagu - trzy karkonoskie wodospady: Szklarki, Kamieńczyka i Podgórnej - są one celem jednej z wycieczek, które mam w planach na najbliższy czas.

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - na żywo na pewno zachwycają jeszcze bardziej ;-)

      Usuń
  2. Pocztówką świetna ;)
    również lubie wodospady ;-)
    mi może na weekend majowy uda się skoczyć do Szklarskiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! zazdroszczę :-) mi ta wycieczka wypali pewnie dopiero czerwiec-lipiec...

      Usuń
  3. Piękna pocztówka, urokliwe te wodospady :)
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wodospady! Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa! Dostałaś kartkę z moim wymarzonym znaczkiem z wiatraczkiem! Tak bardzo zazdroszczę!
    Wodospady bardzo fajne, 2 z nich widziałam na żywo :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!